kemo4love

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
kemo4love

منتدى رومانسى

صديقـــة زوجــي .. صديق زوجتــــي !!

Admin
    Admin
    Admin

المساهمات : 25

صديقـــة زوجــي .. صديق زوجتــــي !! Empty صديقـــة زوجــي .. صديق زوجتــــي !!

مُساهمة  Admin الخميس فبراير 26, 2009 1:56 pm

هدخل في الموضوع علطول

أغلبنا ده لو ما كانش كلنا كونا ولسه بنكون اصدقاء بالذات في الجامعه وطبعا الاصدقاء بنات او ولاد يعني

كتير مننا بيعتبرها صداقات مفيدة أكثر بحكم أنها بتفتح له نوافذ كثيرة لاكتشاف عالم الطرف الآخر وطريقة تفكيره

انا بتكلم عن صداقات حقيقيه بمعنى الكلمه مش الدلع يعني

انا عن نفسي مش شايف اي مشاكل في الحكايه دي

لكن بعد ما الصداقه بين البنت والولد تتطور و تبقى قويه جدا ويبقى في حب متبادل واخلاص والجدعنه وكده

قصدي كلا منهم يعرف قد ايه الانسان ده كنز بجد و مستحيل تلاقي صديقه زيه مهما حصل

يجي بقى الوقت الي كل واحد يلاقي شريك حياته سواء كانت على شكل خطوبة أو على شكل علاقة غير رسمية خالص أو على شكل جواز حتـــى.. وركزوا اوي على حكايه الجواز دي

هنا بقى يجي السؤال يا ترى ايه بقى مصير الصداقه دي ؟؟

هل انت كرجل تقبل ان مراتك تكون مصاحبه راجل تاني...وتقولك معلش ده صديقي مقدر استغى عنه وكده؟

وهل انتي كــ بنت ممكن تقبل ان جوزك يبقى عنده صديقه بنوته جميله ؟؟؟

تب هل الجواز ده بيدينا الحق اننا نضرب الصداقة القيمة عرض الحائط وتلغي اي مفهوم لها ؟؟

هو سؤال بسيط وموضوع أبسط .. لكن التعامل معاه في راي ومع الموقف نفسه بيكون محير وصعب شويه زائد أنه بيجر لأسئلة تانيه كتير

عشان كده عايز اعرف رايك الشخصي .

او الرأي المناسب لان ساعات راينا شخصي ما بيكونش هو المناسب فعلا

انا هقول راي الشخصي بعد ما اشوف كل ردودكم

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 16, 2024 11:39 pm